Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Το μεγαλύτερο ταξίδι ξεκινάει με ένα μόνο βήμα

Κάποιοι με ξέρουν κάποιοι όχι, αυτό δεν έχει σημασία. Καιρό τώρα μου λέγανε να γράψω το δικό μου blog, δεν τους άκουγα. Τελικά αποφάσισα να το κάνω και να δω τι θα βγεί. Δεν έχω ασχοληθεί και πολύ με αυτού του είδους την αρθρογραφία, οπότε να με συμπαθάτε στην αρχή αλλά θα είναι λίγο ατημέλητα τα post.

Ξεκινάμε με μερικές συστάσεις. Είμαι ο Dreiko. Καλά αυτό το ξέρατε. Είμαι 26 χρονών. Αυτό το μάθατε.  Είμαι οικονομολόγος, τουλάχιστον στο όνομα, και αυτή τη στιγμή άνεργος. Αυτό το περιμένατε. Δεν έχω την παραμικρή αυτοπεποίθηση. Απλά για να το ξέρετε. Και έχω κάθε δίκιο να μην έχω. Θα τα πούμε στην πορεία.

Για αυτά που θα διαβάσετε ένα έχω να σας πω. Δε γράφω βάση σχεδίου, κάθε άρθρο που βλέπετε το σκέφτομαι την ώρα που το γράφω. Αν σας αρέσει ευχαριστώ πολύ, αν όχι ε τι να κάνουμε τόσα blog υπάρχουν ρίχτε μια ματιά σε κανένα άλλο. Εγώ γράφω ότι βλέπω, ότι μου χτυπάει στο μάτι. Δεν θα είμαι ευγενικός αλλά θα λέω την αλήθεια. Αν έχετε πρόβλημα με αυτό, καλύτερα να κοιτάξετε κάπου αλλού.

Λοιπόν τα αρχικά τελειώσανε, τέρμα τα καλά παιδιά, καιρός να μπούμε στο ψητό. Από το επόμενο post θα είμαι ο γνωστός κακός Dreiko, οπότε να είστε έτοιμοι.

ΥΓ 1: Ναι αυτά δεν τα έχω αφήσει, απλά θα είναι λιγότερα από ότι έχετε συνηθίσει.

ΥΓ 2: Άντε να δω τι θα γίνει τώρα που το αποφάσισα.

ΥΓ 3: Είμαι ο Dreiko και μόλις άρχισα....

1 σχόλιο:

  1. Καλή αρχή Dreiko! Καιρός ήταν να το ανοίξεις, και πολύ το άργησες μη σου πω! I am your first fan dude.

    Υ.Γ. Είσαι ο άνθρωπος που έκανε μόδα τα υστερόγραφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή